...... další plány ?

10.12.2011 14:11

 

Aby už skončily zdravotní problémy, které mne, v přímé či nepřímé souvislosti, provázejí od autonehody 8. listopadu 2009 na dálnici u Humpolce. Tehdy jsem v nesprávnou chvíli nastoupil jako spolujezdec do nesprávného auta a také (což jsem tehdy netušil) i k nesprávnému řidiči.

Chci už za tím vším udělat tlustou čáru, nevracet se k tomu, co se už nezmění. Už jsem se smířil s tím, že poslední dva roky zásadně zasáhly do mého života. Zůstalo mi trvalé zdravotní postižení. I když jako důchodce, přišel jsem o zaměstnání, z něhož jsem získával prostředky na cestování. Vykrystalizovalo se mi spektrum kamarádů. Zůstalo mnoho z nich, kteří na mne nezapomněli a kteří mne povzbuzovali, když jsem to nejvíce potřeboval. V životě jako na závodech.

Zůstávám proto stále velkým optimistou. Pevně věřím, že operace, tentokrát pravého kyčelního kloubu, s nímž jsem nikdy před tím problém neměl, je po operacích ramene v pořadí už čtvrtá a na kterou nastupuji 13. prosince, proběhne bez komplikací. Mám zase to štěstí, že pro rehabilitaci mi lékaři doporučují jízdu na kole. Velice se těším, že už příští jaro 2012 se budu setkávat s kamarády a se všemi příznivci cyklistiky na cyklistických akcích všeho druhu, na přednáškách atd. Také věřím, že se mi podaří splnit si ještě nějaký další cestovatelský cíl.

Přeji všem příjemné prožití vánočních svátků. Mnoho zdraví, štěstí, úspěchů a dobrých přátel v novém roce.

—————

Zpět