Oslavy 125. výročí Klubu velocipedistů Písek

12.10.2012 12:17

Se svým kolem po tatínkovi zn. PREMIER, které mi k sedmdesátinám mistrně zrenovoval kamarád Jirka Plíva z Protivína, jsem se 22. září 2012 zúčastnil oslav tohoto výročí. Překvapil mne velký počet účastníků, bohatý sportovní a společenský program. Mezi nejvýznamnější hosty oslav určitě patřil velký vyznavač cyklistiky a aktivního života, pan prof. Pavel Pafko z Prahy.  

Suverénním způsobem ovládal svoje vysoké kolo. Vystupoval velice přátelsky a skromně, což je pro něho určitě samozřejmostí. V červnu, tedy před třemi měsíci jsem se s ním poprvé setkal v Plzni na konci předposlední etapy dálkové jízdy Josefa Zimovčáka „Napříč republikou - Cyklisté dětem“, jejímž cílem je získávání finančních prostředků na léčbu dětí s onkologickými nemocemi.  

Setkání s touto osobností, vynikajícím lékařem a sportovcem, ve mně zanechalo úžasný dojem.

 

 

—————

Zpět