Na kole dětem s Josefem Zimovčákem – červen 2016

06.07.2016 08:05

Ani v letošním roce jsem nevynechal příležitost svojí aktivní účastí jízdou v pelotonu Josefa Zimovčáka podpořit humanitární akci, jejímž cílem je získání finančních prostředků na léčbu dětí, postižených onkologickými nemocemi.  Tato ušlechtilá myšlenka, uskutečněná již sedmým rokem, našla opět velké pochopení měst i obcí, kudy peloton v jednotlivých etapách napříč republikou projížděl od Jeseníků až do Klášterce nad Ohří v Krušných horách. Pro mne je vždy velkým zážitkem sledovat zájem všech věkových kategorií, od dětí z mateřských škol až po seniory, kteří přišli v obcích i ve městech peloton přivítat, připravit kulturní program a podle svých možností finanční částkou v hotovosti, či nákupem upomínkových předmětů, stanovený záměr podpořit.  Pro mne byla jízda také příležitostí k setkání s přáteli z předchozích ročníků a s významnými osobnostmi. V sedle kola jsem mohl s potěšením pozorovat, že rok od roku jsou naše obce, města, historické, kulturní a církevní památky stále krásnější, upravenější.  Jako zanícený patriot Jižních Čech jsem byl hrdý na to, že trasa od Jindřichova Hradce až k Brdům v Rožmitále pod Třemšínem, byla považována za nejzajímavější a nejhezčí.  K hladkému průběhu velkou mírou přispěla obdivuhodným způsobem Policie ČR.  To, jak zvládla např. průjezd Prahou více než 100členného pelotonu cyklistů, bylo obdivuhodné, brilantní.  Když mi bude zdraví sloužit, nebudu váhat a znovu se a rád příští rok připojím. Vice informací a fotogalerii najdete na ww.nakoledetem.cz

 

—————

Zpět