Co dál?

29.12.2010 15:50

Považuji za štěstí, že cyklistiku jako takovou jsem mohl provozovat díky pochopení a lásce rodičů v mládí. Nyní bych nebyl nic, nemít spolehlivé rodinné zázemí, podpory manželky a dcery. Pro ty, kteří se podivují, kde získávám prostředky na cestování, mám jedno a jediné vysvětlení. Od svého odchodu do důchodu jsem nepřetržitě v pracovním poměru s dobrým pocitem. Jednak proto, že mi fyzické síly stačí k získávání financí na cesty a jednak proto, že mne velice prospívá být mezi lidmi v pracovním kolektivu.

A plány do budoucna?  Všechno záleží už jen na zdraví. Viděl a poznal jsem hodně krásných míst doma i ve světě. Rád budu o nich vyprávět na besedách, psát v knihách a tady na webu. Budu se těšit na setkávání při různých cykloturistických akcích. A všude budu opakovaně zdůrazňovat, že máme krásnou, úžasnou zemi, plnou jedinečných historických, kulturních a přírodních krás. Že návraty domů jsou tím nejkrásnějším momentem mých cest. A navzdory všem nespokojeným škarohlídům jsem tady šťastný.

—————

Zpět