Prodej knih, podpora indické studentky v rámci „Adopce na dálku“, poděkování čtenářům

25.10.2015 20:43

Jak jsem již při vydání knih slíbil a v jiných článcích na webu dříve zveřejnil,  již  5 let z jejich prodeje  podporuji  studentku v Indii.  Letos ukončila bakalářské studium a rozhodla se ve studiu pokračovat. Protože jsem ještě prodej všech knih neukončil, budu pokračovat i já. Z dopisů, které od naší adoptované studentky Sheini dostávám, mám ohromnou radost, pocit zadostiučinění. Mějte dobrý pocit  i vy, kteří jste si moje knihy zakoupili. Aniž jste si to při nákupu uvědomili, tak jste mne plnění tohoto slibu umožnili.

Velmi vám, i všem dalším, kteří si knihy ještě v budoucnu zakoupí, srdečně děkuji.

 

Překlad dopisu Shaini:

Můj milovaný strýčku,

začínám svůj dopis srdečným poděkováním za milý dopis od Vás. Byla jsem přeplněna radostí z vašich fotek a CD s vánočními koledami moc vám za to vše děkuji. Byla jsem smutná že jste neměli u vás příjemnou zimu. Slyšela jsem že ve vaší zemi začalo sněžit až pozdě. Ale věřím, že jste mohli šťastně oslavit Vánoce a Nový rok. Tady u nás doma se máme všichni dobře a prožili jsme šťastně svátky. Můj bratr Shaibin přijel k nám o Vánocích na návštěvu a byly to šťastné chvíle pro nás.

Léto bylo zde opět těžký čas. Velikonoce jsme přesto drželi v tomto nepříjemném prostředí. V Karnalace byly nejvyšší teploty, což způsobilo velké oběti. Řeky v tomto státě vyschly a také pole zůstaly úplně vyschlé. To způsobilo že zemědělství utrpělo velké ztráty a většina zeleniny se stala nedostatkovou na místním trhu. Nyní čekáme začátek monsunového období.

Jsem ráda že vám mohu oznámit že jsem se rozhodla dále studovat další stupeň Master Věd. Již jsem podala přihlášku a nyní čekám na odpověď. Jsem si jistá že budu přijata. Zůstávám stále více vděčná Vám, tetě Marii za všechnu vaši lásku a podporu v mém studiu. Prosím, přejte mi úspěch a štěstí v mích budoucích dnech.

Užila jsem si pobyt ve dvoudenním pobytovém kempu v Chaitany a prožila jsem mnoho zábavy ve všech aktivitách tam prováděných. Byli tam přítomni univerzitní studenti z různých center a prožili  jsme spolu krásné chvíle. Zúčastnila jsem se různých her a kulturních soutěží. Ve třídě jsme se také učili jak ovlivňovat vnitřní a vnější vývoj člověka. Dověděli jsme se, že pravidelné modlitby a meditace  nám pomohou ve vývoji našeho charakteru, zdravého myšlení, kontroly řeči a tím zlepší naší osobnost. Jsem ráda, že jsem se dověděla tyto věci,

Před ukončením toho dopisu za všechny členy mojí rodiny vám posílám poděkování za veškerou vaši laskavost a také posílám srdečné letní pozdravy, modlíme se za vaše blaho a přejeme krásnou dovolenou (prázdniny). Slibuji vám, že se budu stále modlit za vaše dobré zdraví a prosperitu.

Potřebuji vaše požehnání, abych dosáhla dalších úspěchů v mém životě.

Vaše milující Shaini

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět